Metakognicija kot osnova samoreguliranega učenja /

Veliko raziskovalcev s področja psihologije (Boekaerts, 1996) zagovarja tezo, da je eden glavnih ciljev formalne izobrazbe opremiti učence s samoregulatornimi spretnostmi. Sposobnost samoregulacije je vitalnega pomena tako za usmerjanje posameznika skozi formalno šolanje, kot tudi za izobraževanje p...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Bakračevič Vukman, Karin. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si