Postmoderna likovna didaktika? /
Likovna didaktika je v vsej svoji kompleksnosti (vsebin, smotrov, ciljev, metod, oblik itd.) vedno bila, je in bo odraz najrazličnejših vplivov; od dosežene civilizacijske stopnje in splošne družbene klime, vloge izobraževalnega sistema v družbi, stopnje in smeri razvitosti krovnih strok, do - nenaz...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Zupančič, Tomaž, 1962- (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Postmoderna likovna didaktika? /
od: Zupančič, Tomaž, 1962- -
The post-modern conceptual art education /
od: Zupančič, Tomaž, 1962- -
Does the contemporary art merit the interest of art education? : 3 hours of lectures within Erasmus+ Staff Teaching Mobility, Project year 2018, Charles University in Prague, Faculty of Education, Prague, 11. 6.-14. 6. 2019 /
od: Zupančič, Tomaž, 1962- -
How to conduct researches in art education? : 3 hours of lectures within Erasmus+ Staff Teaching Mobility, Project year 2018, Charles University in Prague, Faculty of Education, Prague, 11. 6.-14. 6. 2019 /
od: Zupančič, Tomaž, 1962- -
What to research in art education? : 3 hours of lectures within Erasmus+ Staff Teaching Mobility, Project year 2018, Charles University in Prague, Faculty of Education, Prague, 11. 6.-14. 6. 2019 /
od: Zupančič, Tomaž, 1962-