Dynamic market-oriented strategic transformation of university business school in transition countries as institutional response to increased internationalization of business education /
The emerging transition to knowledge driven society is accompanied by changing view of knowledge that is increasingly treating as a marketable goods and key source of firms' competitive advantage. In a process of dynamic transformation of European higher education university business schools in...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | English |
Teme: |
Strateški management
> Univerzitetni študij
> Akademske stopnje
> Srednja in Vzhodna Evropa
> Članki.
Podjetništvo
> Študij podjetništva
> Pospeševanje podjetništva
> Srednja in Vzhodna Evropa
> Članki.
šolstvo
> visoko šolstvo
> študij
> izobraževanje
> management
> strategija
> tranzicija
> univerze
> strokovno izobraževanje
> srednja Evropa
> vzhodna Evropa
> strokovno delo
> podjetništvo
> predstava
> podjetje
> institucionalizem
> dinamični modeli
> poučevanje
> manager
> globalizacija
> strateški management
> uspešnost poslovanja
> strateško upravljanje
> mišljenje
> trg
> transformacija
> znanje
> rezultati
|
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Akademija MM |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: