Subjektivno dobro počutje kot priložnost za razvoj turizma Subjective well-being as opportunity for tourism to develop /

Z rastjo blaginje so v družbi razlike v dobrem počutju ljudi čedalje manj povezane z njihovimi prihodki in čedalje bolj z lastnostmi, kot so medsebojni odnosi in zadovoljstvo pri delu in izven dela. To pomeni, da so pričakovani (ekonomski) rezultati organizacij tudi v turizmu pogosteje posledica sub...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Šarotar Žižek, Simona. (Author), Treven, Sonja. (Author), Mulej, Matjaž. (Author), Potočnik, Amna. (Author)
Format: Software Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Management, izobraževanje in turizem
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si