Mogućnosti unapređivanja i razvijanja privredne i poslovne saradnje sa Portugalom : (elementi strategije) /
Shranjeno v:
Drugi avtorji: | Jović, Mile., Stojsavljević, Stojadin. |
---|---|
Format: | Knjiga |
Izdano: |
Beograd :
Privredna komora Jugoslavije : Institut za spoljnu trgovinu,
1987.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Strategija unapredjivanja i razvijanja privredne i poslovne saradnje Jugoslavije sa Velikom Britanijom : medjunarodni marketing aspekt /
Izdano: (1987) -
Basisstrategien in internationalen Marketing /
od: Segler, Kay.
Izdano: (1986) -
Globales Management : Erfolgreiche Strategien für den Weltmarkt /
Izdano: (1990) -
Global Marketing - Konzeption eines länderübergreifenden Marketing : Erfolgsbedinungen, Analysekonzepte, Gestaltungs- und Implementierungsansätze /
od: Kreutzer, Ralf.
Izdano: (1990) -
Joint venture kot strategija vstopanja na tuji trg : magistrsko delo /
od: Petrena, Irena.
Izdano: (1991)