Vpliv marketinškega informacijskega sistema na uspešnost javnih komunikacijskih kampanj (Študija primera: UNICEF Slovenija - "Umaknimo ruandske otroke z ulic") = The influence of marketing information system on public communication campaings' success (Case study: UNICEF Slovenija - "Let's take Rwandan children of the streets") : magistrsko delo /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Žejn, Barbara, 1979- (Author)
Drugi avtorji: Radonjič, Dušan. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Ljubljana : [B. Žejn], 2011.
Teme:
Online dostop:http://dkum.uni-mb.si/Dokument.php?id=23222
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

http://dkum.uni-mb.si/Dokument.php?id=23222