Razvoj blagovne znamke Barbie = Development of the brand Barbie : delo diplomskega seminarja /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Krajnc, Barbara, ekonomistka. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Pisnik Korda, Aleksandra, 1972- (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[B. Krajnc],
2012.
|
Teme: | |
Online dostop: | http://dkum.uni-mb.si/Dokument.php?id=49541 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Upravljanje blagovne znamke Barbie = Managing teh [!] Barbie brand : delo diplomskega seminarja /
od: Orešek, Barbara.
Izdano: (2012) -
Razvoj blagovne znamke Gorenje = Brand development of Gorenje : delo diplomskega seminarja /
od: Horvat, Alen, 1991-
Izdano: (2014) -
Oglaševanje blagovne znamke Coca Cola = Advertising Coca Cola brand : diplomsko delo /
od: Vihar, Stanka.
Izdano: (2008) -
Razvoj blagovne znamke NIVEA = Development of brand of NIVEA : delo diplomskega seminarja /
od: Jurič, Amalija.
Izdano: (2018) -
Trženje športne blagovne znamke Nike in Adidas = Sport brand marketing : the case of Nike and Adidas : delo diplomskega projekta /
od: Pelaj, Edona.
Izdano: (2017)