Didaktični kompleti za pouk glasbe v prvem razredu devetletne osnovne šole v očeh učiteljic in študentk /

Prenova programov in uvajanje devetletnega izobraževanja sta spodbudila avtorje k pisanju učbenikov, oblikovanju delovnih zvezkov in zvočnih posnetkov. Trenutno so na tržišču na voljo kar štirje didaktični kompleti za glasbeno vzgojo v prvem razredu devetletne osnovne šole. Med njimi obstajajo določ...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Črčinovič Rozman, Janja. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Pedagoška obzorja
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Prenova programov in uvajanje devetletnega izobraževanja sta spodbudila avtorje k pisanju učbenikov, oblikovanju delovnih zvezkov in zvočnih posnetkov. Trenutno so na tržišču na voljo kar štirje didaktični kompleti za glasbeno vzgojo v prvem razredu devetletne osnovne šole. Med njimi obstajajo določene podobnosti, pa tudi razlike. Ob široki ponudbi materialov se postavljajo vprašanja, katera merila uporabljajo ob izbiri učiteljice s prakso in katera študentke Pedagoške fakultete, za kateri komplet bi se odločile in zakaj prav zanj ter kako so z njim zadovoljne. Ob tem je zelo pomembno vedeti, kako sprejemajo glasbene dejavnosti in vsebine učenci. Na zastavljena vprašanja bomo odgovorili s pomočjo rezultatov izvedene empirične raziskave.
The contents and teaching methods of the renovated primary school programmes represents a challenge when creating new music textbooks, exercise books and recordings. At the moment, there are four teaching components of music education in the first class of primary school available in Slovenia. There are some similarities among them as well as some differences. Among the wide offer of music materials one should ask which criteria experienced teachers use and which criteria the Faculty of Education students use when they select music materials, e. g. which music component they will select, why that particular one, and how they are satisfied with it. It is also very important to know how pupils respond to music activities and contents. The answers are presented in the empirical part of the research.
Fizični opis:str. [42]-54.
Bibliografija:Bibliografija: str. 54.
ISSN:0353-1392