LEADER 01602cam a2200301 i 4500
001 12101685
003 SI-MaCOB
005 20050608000000.0
008 050421s2004 xv a f|m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b eng 
080 |a 658.8 
080 |a 316.346  |2 do 4. izd. 
100 1 |a Prodnik, Jadranka.   |4 aut 
245 0 0 |a Segmentiranje starejših porabnikov :   |b magistrsko delo /   |c Jadranka Prodnik.  
260 |a Celje :   |b [J. Prodnik],   |c 2004, zagovor 2005. 
300 |a 190 f. :   |b ilustr., graf. prikazi, tabele ;   |c 31 cm.  
490 0 |a Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Magistrska dela ;  |v 593 
502 |a Mag. delo, Univ. v Mariboru, Ekon.-posl. fak., 2005.  
504 |a Bibliografija: f. 175-177 (61 referenc) 
504 |a Abstract: f. 4-5.  
650 0 4 |a Tržno segmentiranje  |x Starejši ljudje  |x Ciljani skrining  |v Magistrske naloge.  
650 0 4 |a Stari ljudje  |x Porabniki  |x Ciljne skupine  |v Magistrske naloge.  
650 0 4 |a Stari ljudje  |x Demografski procesi  |x Klaster model  |v Magistrske naloge.  
650 0 4 |a Nakupovanje  |x Vplivi  |x Dejavniki  |v Magistrske naloge.  
653 0 |a reklama  |a oglaševanje  |a ekonomska propaganda  |a starost  |a promocija  |a demografija  |a psihologija potrošnika  |a strategija trženja  |a vedenje  |a zaznavanje  |a cluster analiza  |a uporabniki  |a potrošnik  |a pozicioniranje  |a segmentacija  |a aplikacija  |a blagovne znamke  |a povezanost  |a ocenjevanje  |a oglasi  |a mediji  |a odločanje  |a nakup  |a trženje  |a marketing  |a cilj  |a politika izdelka  |a strategija  |a kazalniki  |a indikatorji 
700 1 2 |a Mumel, Damijan.   |4 ths 
040 |a SIKCE  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d UKM  |e ppiak 
040 |a SIKCE  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak