Marktchancen erkennen und gezielt nutzen ; Ideen für Ihre Unternehmensführung.
Shranjeno v:
Format: | Knjiga |
---|---|
Jezik: | German |
Izdano: |
Frankfurt a.M. :
Deutsche Bank,
1986.
|
Serija: | Mittelstandsbroschüre ;
10 |
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Product planning and management : designing and delivering value /
od: Moore, William L.
Izdano: (1993) -
Bringing new products to market : the art and science of creating winners /
od: Hall, John A.
Izdano: (1991) -
Business-to-business marketing : strategic resource management and cases /
od: Mahin, Philip William.
Izdano: (1991) -
Marketing in action! /
od: Sutherland, Jon.
Izdano: (1991) -
Raziskovanje tržnega potenciala podjetja Steklarna Rogaška d. d. = (Exploring the market potential of company Steklarna Rogaška d. d.) : delo diplomskega seminarja /
od: Smole, Mitja, 1987-
Izdano: (2011)