Pomen in vloga vizualne podobe embalaže ter njena povezanost z blagovno znamko = Importance and role of packaging's visual image and its connection with the brand : diplomsko delo /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Raušl, Jasna. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Pisnik, Aleksandra. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[J. Raušl],
2016.
|
Teme: | |
Online dostop: | https://dk.um.si/Dokument.php?id=88907 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Prenova vizualne komponente embalaže = Package visual component redesign : diplomski projekt /
od: Korošec, Sašo, 1993-
Izdano: (2015) -
Vloga vizualne podobe embalaže pri identiteti blagovne znamke : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa /
od: Korenč, Anja.
Izdano: (2012) -
Analiza vizualne embalaže (čokolada, voda) = Analysis of visual packaging (chocolate, water) : diplomski seminar /
od: Hriberšek, Aljaž.
Izdano: (2014) -
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve = The impact of product's visual image on the purchase decisions : delo diplomskega projekta /
od: Hameršak, Klara.
Izdano: (2020) -
Reja volov pod blagovno znamko ALMO /
od: Viher, Marko., et al.