Reklama v pravu Evropske skupnosti /

Prispevek izhaja iz uvodne ugotovitve, da pravno urejanje oglaševanja ni pomembno le zaradi varstva potrošnikov, temveč tudi zaradi nemotenega delovanja enotnega trga v ES. Razlike med mejami dopustne reklame v posameznih državah članicah namreč ovirajo tako prost pretok blaga, ki je predmet oglašev...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Ilešič, Mirko. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Dnevi slovenskih pravnikov, od 23. do 25. oktobra 1997 v Portorožu
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si