Modeliranje pri pouku naravoslovja /
V prispevku je predstavljeno modeliranje kot metoda dela pri pouku naravoslovja. Modeliranje je uspešna znanstveno raziskovalna metoda, ki se ni uveljavila le na področju naravoslovja, temveč se je izkazala kot zelo uspešna tudi na številnih družboslovnih področjih, še posebej na področju ekonomije....
Shranjeno v:
Main Authors: | Marhl, Marko. (Author), Grubelnik, Vladimir. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Modeliranje pri pouku naravoslovja /
od: Marhl, Marko., et al. -
Sodobni didaktični pristopi k pouku naravoslovja : predavanje na I. Vidovih naravoslovnih dnevih v kontekstu didaktike naravoslovja od predšolske vzgoje do univerze, Dobrovnik, 10. maja 2012 /
od: Fošnarič, Samo.
Izdano: (2012) -
Interdisciplinarnost in čustvena inteligenca v okoljski vzgoji /
od: Golob, Nikolaja. -
Interdisciplinarnost in čustvena inteligenca v okoljski vzgoji = Interdisciplinarity and emotional intelligence in environmental education /
od: Golob, Nikolaja. -
Motivacijski momenti dela v kotičkih 1. triade osnovne šole s poudarkom na vsebinah spoznavanja okolja /
od: Fošnarič, Samo.