Motivacijski momenti dela v kotičkih 1. triade osnovne šole s poudarkom na vsebinah spoznavanja okolja /
Zgodnejši vstop otrok v šolo zahteva posebno pozornost. Ta se kaže tako v posebnih, prostorskih prilagoditvah za izvajanje pouka ter v samih delovnih postopkih. Sam preplet početja, ki mu pravimo igra s tistim, ki ga imenujemo učenje ima določene posebnosti. Prispevek tako nakazuje nekaj možnosti, k...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 01908naa a2200217 ib4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 12637960 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 20030703000000.0 | ||
008 | 030630s2003 xv ||||f||||||||| ||slv c | ||
040 | |a PEFMB |b slv |c SI-MaIIZ |d PEFMB |e ppiak | ||
041 | 0 | |a slv |b slv |b eng | |
080 | |a 37.016 | ||
100 | 1 | |a Fošnarič, Samo. |4 aut | |
245 | 0 | 0 | |a Motivacijski momenti dela v kotičkih 1. triade osnovne šole s poudarkom na vsebinah spoznavanja okolja / |c Samo Fošnarič. |
300 | |a Str. 389-397 : |b Graf. prikazi. | ||
504 | |a Bibliografija: str. 397. | ||
520 | |a Zgodnejši vstop otrok v šolo zahteva posebno pozornost. Ta se kaže tako v posebnih, prostorskih prilagoditvah za izvajanje pouka ter v samih delovnih postopkih. Sam preplet početja, ki mu pravimo igra s tistim, ki ga imenujemo učenje ima določene posebnosti. Prispevek tako nakazuje nekaj možnosti, kako lahko v neposrednem bivalnem in učnem okolju, kot so kotički izvajamo specifične motivacijske momente pouka (kvize, uganke, ipd.) Hkrati pa nam nudi bežen vpogled, kako je s tem danes v praksi. | ||
520 | |a The children early entry in school demand a special attention. This shows in a specially room adaptation for lessons realization and in the same working process. The game and learning have some specifics. So, the article indicate some possibility how we can in a learning environment, like a school corners, perform a special motivation moments (quiz, riddles, ...). At the same time it offer us a cursory view in to the practice. | ||
653 | 0 | |a vzgoja in izobraževanje |a pouk naravoslovja |a spoznavanje okolja |a motivacija |a načrtovanje pouka | |
653 | 0 | |a education |a science education |a lessons planning |a motivation | |
773 | 0 | |t Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja |d Maribor : Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2001 [i. e. 2003] |w 50384641 |z 8680693685 |g Str. 389-397 |