Motivacijski momenti dela v kotičkih 1. triade osnovne šole s poudarkom na vsebinah spoznavanja okolja /

Zgodnejši vstop otrok v šolo zahteva posebno pozornost. Ta se kaže tako v posebnih, prostorskih prilagoditvah za izvajanje pouka ter v samih delovnih postopkih. Sam preplet početja, ki mu pravimo igra s tistim, ki ga imenujemo učenje ima določene posebnosti. Prispevek tako nakazuje nekaj možnosti, k...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Fošnarič, Samo. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01908naa a2200217 ib4500
001 12637960
003 SI-MaCOB
005 20030703000000.0
008 030630s2003 xv ||||f||||||||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 37.016 
100 1 |a Fošnarič, Samo.   |4 aut 
245 0 0 |a Motivacijski momenti dela v kotičkih 1. triade osnovne šole s poudarkom na vsebinah spoznavanja okolja /   |c Samo Fošnarič.  
300 |a Str. 389-397 :   |b Graf. prikazi.  
504 |a Bibliografija: str. 397.  
520 |a Zgodnejši vstop otrok v šolo zahteva posebno pozornost. Ta se kaže tako v posebnih, prostorskih prilagoditvah za izvajanje pouka ter v samih delovnih postopkih. Sam preplet početja, ki mu pravimo igra s tistim, ki ga imenujemo učenje ima določene posebnosti. Prispevek tako nakazuje nekaj možnosti, kako lahko v neposrednem bivalnem in učnem okolju, kot so kotički izvajamo specifične motivacijske momente pouka (kvize, uganke, ipd.) Hkrati pa nam nudi bežen vpogled, kako je s tem danes v praksi.  
520 |a The children early entry in school demand a special attention. This shows in a specially room adaptation for lessons realization and in the same working process. The game and learning have some specifics. So, the article indicate some possibility how we can in a learning environment, like a school corners, perform a special motivation moments (quiz, riddles, ...). At the same time it offer us a cursory view in to the practice.  
653 0 |a vzgoja in izobraževanje  |a pouk naravoslovja  |a spoznavanje okolja  |a motivacija  |a načrtovanje pouka 
653 0 |a education  |a science education  |a lessons planning  |a motivation 
773 0 |t Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja  |d Maribor : Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2001 [i. e. 2003]  |w 50384641  |z 8680693685  |g Str. 389-397