Primerjava podobe blagovnih znamk Afrodita in Nivea pri generaciji Z = Generation Z brand image comparison between Afrodita and Nivea : diplomsko delo /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Memon, Tiana. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Pisnik, Aleksandra, 1972- (Thesis advisor) |
Format: | Thesis eKnjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[T. Memon],
2022.
|
Teme: | |
Online dostop: | https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=82614 https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=82614 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Razvoj blagovne znamke NIVEA = Development of brand of NIVEA : delo diplomskega seminarja /
od: Jurič, Amalija.
Izdano: (2018) -
Generaciji X in Y kot delovna sila Generation X and Y as a work force /
od: Strojin, Špela., et al. -
Planiranje razvoja podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o. z uvedbo blockchain tehnologije : diplomsko delo /
od: Prosen, Lena.
Izdano: (2022) -
Internacionalizacija podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o. na trg Nemčije = Internationalization of Afrodita Cosmetics d.o.o. to global market of Germany : magistrsko delo /
od: Skok, Nina, 1993-
Izdano: (2020) -
Merjenje stališč do nekaterih blagovnih znamk prenosnih računalnikov = Measuring the attitude of selected laptop label : delo diplomskega seminarja /
od: Tonko, Alexander.
Izdano: (2010)