Vpliv embalaže na prodajo izdelkov Čokoladnice Olimje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa /

Embalaža je nosilec, omot in vse, v kar blago zavijamo, polnimo, vstavljamo, pripravljamo, torej embaliramo oz. pakiramo (Černič, 2005, str. 10). Njene naloge so shranjevanje, zaščita, prevoz in skladiščenje izdelkov, trženje izdelkov itd. Obstaja več vrst in različnih materialov embalaž (papirnata...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Ocvirk, Boštjan. (Author)
Drugi avtorji: Lisec, Andrej. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Celje : [B. Ocvirk], 2022.
Teme:
Online dostop:https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=81683
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=81683