Razvoj ideje izdelkov kot moment poslovnih izboljšav /

Zgodovinsko je pomenil razvoj ideje izdelka pot, ki so jo tlakovala podjetja znamenom pridobiti tržno in konkurenčno prednost. Vsak razvoj je bil inicializiran z idejo. S pomočjo tehnologije in orodij je razvoj ideje izdelka postal sofisticiran in moderniziran proces. Proces, v katerem je vedno manj...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Kostanjevec, Tomaž. (Author), Polajnar, Andrej, 1944- (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Organizacija kot gonilo poslovnih izboljšav
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si