Projektiranje in izvedba viadukta 10-3, 6-10 Rondo /

V članku je opisano projektiranje in izvedba Viadukta 10-3,6-10 Rondo, ki se je gradil v sklopu izgradnje A1 Šentilj- Koper, odsek Slivnica - Pesnica, pododsek železniška proga - priključek Pesnica in je bil predan v promet maja leta 2008. Avtocesta A1 Šentilj-Koper prečka krožno križišče obstoječe...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Ačanski, Vukašin. (Author), Ačanski, Jelenko. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Zbornik referatov
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02517naa a2200229 ib4500
001 12810518
003 SI-MaCOB
005 20090119000000.0
008 081126s2008 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a KTFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d KTFMB  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 624 
100 1 |a Ačanski, Vukašin.   |4 aut 
245 0 0 |a Projektiranje in izvedba viadukta 10-3, 6-10 Rondo /   |c Vukašin Ačanski, Jelenko Ačanski.  
300 |a Str. 218-226.  
504 |a Povzetek ; Abstract.  
520 |a V članku je opisano projektiranje in izvedba Viadukta 10-3,6-10 Rondo, ki se je gradil v sklopu izgradnje A1 Šentilj- Koper, odsek Slivnica - Pesnica, pododsek železniška proga - priključek Pesnica in je bil predan v promet maja leta 2008. Avtocesta A1 Šentilj-Koper prečka krožno križišče obstoječe glavneceste Maribor-Šentilj, kot je razvidno iz priložene situacije. Objekt jesestavni del izven nivojskega križišča avtoceste in magistralne ceste, ki ima v območju križanja značaj krožišča s priključnimi deviacijami in kot takšna mora nuditi zahtevano preglednost. Gradnja objekta je trajala 16 mesecev, investicijska vrednost objekta znaša 6.550,000 EUR. Objekt je pomemben člen v verigi objektov na enem izmed najtežjih odsekov v okviru realizacije Nacionalnega programa izgradnje AC v Republiki Sloveniji. 
520 |a In the present paper, design and construction of the "Rondo" Viaduct on the A1motorway Šentilj - Koper, section Slivnica - Pesnica, subsection railway line - Pesnica, is described. The viaduct was opened for traffic in May 2008. The A1 motorway Šentilj - Koper crosses the roundabout of the existing main road Maribor - Šentilj The bridge length is a logical result of its purpose. The structure is namely a constituent part of a split level crossing of the motorway and the main road. This crossing is designed as a roundabout with several branches requiring a perfect sight. The viaduct construction lasted 16 months. Its investment value amounts to EUR 6.550,000. The viaduct is an important link in the chain of bridges within the national programme of motorway construction in the Republic of Slovenia. 
653 0 |a avtoceste  |a viadukti  |a krožna križišča 
653 0 |a motorway  |a viaduct  |a roundabout 
700 1 2 |a Ačanski, Jelenko.   |4 aut 
773 0 |a Slovenski kongres o cestah in prometu (9 : 2008 : Portorož)  |t Zbornik referatov  |d Ljubljana : DRC - Družba za raziskave v cestni in prometni stroki Slovenije, 2008  |w 241486848  |z 9789616527149  |g Str. 218-226