Ključni elementi spletne trgovine z vidika uporabnika = Key elements of online store by perspective of the user : magistrsko delo /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Repas, Urška. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Završnik, Bruno. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[U. Repas],
2017.
|
Teme: | |
Online dostop: | https://dk.um.si/Dokument.php?id=119713 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Spletno oglaševanje na primeru spletne trgovine Kozmetika Afrodita = Online advertising : the case of the online store Afrodita Cosmetics : magistrsko delo /
od: Božič, Kaja, 1990-
Izdano: (2018) -
Ključni dejavniki dropshipping spletne trgovine = [Key factors of dropshipping web store] : magistrsko delo /
od: Voga, Vojko.
Izdano: (2020) -
Marketing spletne trgovine Globepoint.si : diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov /
od: Černe, Gregor, 1989-
Izdano: (2014) -
Izdelava spletne trgovine za prodajo unikatnih slovenskih šivanih izdelkov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu /
od: Jezeršek, Alenka.
Izdano: (2012) -
Izvedba kakovostnega spletnega anketiranja : analiza spletne ankete o zadovoljstvu strank z računovodskimi servisi = Implementation of quality web-based surveys : analysis of web-based survey of customers' satisfaction with accounting services : diplomski projekt /
od: Krajnc, Maruša.
Izdano: (2015)