Opismenjevanje v devetletni šoli : metode in trajanje /

Opismenjevanje v devetletni osnovni šoli se podaljša na tri leta. Za opismenjevanje je najpriporočljivejša kombinacija analitično-sintetične metode. Cilj je vsem otrokom omogočiti, da dosežejo višjo raven tudi v branju. V prispevku bom predstavila in interpretirala rezultate empirične raziskave, v k...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Ropič, Marija. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Sodobna pedagogika
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Opismenjevanje v devetletni osnovni šoli se podaljša na tri leta. Za opismenjevanje je najpriporočljivejša kombinacija analitično-sintetične metode. Cilj je vsem otrokom omogočiti, da dosežejo višjo raven tudi v branju. V prispevku bom predstavila in interpretirala rezultate empirične raziskave, v kateri sem proučevala učinkovitost opismenjevanja, pri tem sem pozornost namenila predvsem metodam opismenjevanja in trajanju opismenjevanja učencev v osemletni osnovni šoli ter učinkovitost učencev v branju. Rezultati raziskave opozarjajo na smiselnost podaljšanega - triletnega opisemnjevanja v devetletni osnovni šoli.
The teaching of how to read and write in the nine-year primary school has been extended to three years. The most recommended way of how to teach reading and writing involves a combination of analytical and synthetic methods. The goal is to enable all children to also achieve a higher level in reading. The article presents and interprets the results of empirical research that studied the efficiency of teaching how to read and write, focusing on the methods of teaching how to read and write and the duration of this teaching of students in the eight-year primary school and students' reading efficiency. The results of the research show that it is sensible to extend the teaching of reading and writing in the nine-year primary school to three years.
Fizični opis:str. 144-166.
Bibliografija:Bibliografija: str. 165-166.
ISSN:0038-0474