Konstruktivizem in projektna naloga pri tehniki in tehnologiji /
Prispevek obravnava projektno nalogo kot strategijo vzgojno-izobraževalnega dela, ki je organizirana od idejne zasnove prek izdelave prptotipa, tehniške in tehnološke dokumentacije, izvedbe serijske proizvodnje do analize dela in ovrednotenja izdelka - projekta. Pri taki nalogi lahko sodelujejo učen...
Shranjeno v:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Nadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 02538naa a2200241 ib4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 12940552 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 20060515000000.0 | ||
008 | 031222s2003 xv ||||f||||||||| ||slv c | ||
040 | |a PEFMB |b slv |c SI-MaIIZ |d PEFMB |e ppiak | ||
041 | 0 | |a slv |b slv |b eng | |
080 | |a 37.03 | ||
100 | 1 | |a Papotnik, Amand. |4 aut | |
245 | 0 | 0 | |a Konstruktivizem in projektna naloga pri tehniki in tehnologiji / |c Amand Papotnik, Drago Slukan, Janez Virtič. |
300 | |a Str. [382]-387. | ||
504 | |a Bibliografija: str. 387. | ||
520 | |a Prispevek obravnava projektno nalogo kot strategijo vzgojno-izobraževalnega dela, ki je organizirana od idejne zasnove prek izdelave prptotipa, tehniške in tehnološke dokumentacije, izvedbe serijske proizvodnje do analize dela in ovrednotenja izdelka - projekta. Pri taki nalogi lahko sodelujejo učenci več vzporednih oddelkov ali različnih razredov, pri čemer lahko gre za delitev dela med razredi. Konstruktivizem in projektna naloga omogočata kakovostno in prijazno usvajanje, poglabljanje, ponavljanje in uporabo znanja s področja tehnike, tehnologije, organizacije dela, ekonomije, ekologije, fizike, kemije,biologije, matematike, informatike, računalništva, industrijskega oblikovanja itd. | ||
520 | |a The papper deals with project tasks as educational strategies - training activities. The project task is organised in the following way: it starts with conception, then proceeds to prototype, technical and technological documentation, to the execution of series production which is followed by the analysis of the work and the evaluation of the product - project. The pupils from several classes or from different grades can co-operate and then the work is divided among classes. Constructivism and project work create knowledge and are user friendly. They provide ways of how to apply, deepen and strengthen knowledge in different areas, such as design and technology, organisation of work, economy, ergonomics, ecology, physics, chemistry, biology, mathematics, geography, information and computer technology, industrial design etc. | ||
653 | 0 | |a vzgoja in izobraževanje |a tehnika in tehnologija |a strategije |a reševanje problemov |a konstruiranje |a projektne naloge | |
653 | 0 | |a education |a technics and technology |a strategies |a problem solving |a designing |a project tasks | |
700 | 1 | 2 | |a Slukan, Drago. |4 aut |
700 | 1 | 2 | |a Virtič, Janez. |4 aut |
773 | 0 | |t Nadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial |d Novo mesto : Slovensko združenje za nadarjene, 2003 |w 127269888 |z 9619095243 |g Str. [382]-387 |