Povezanost socioloških in psiholoških dejavnikov z nakupnim vedenjem in vključevanjem odjemalcev v personalizirano marketinško komunikacijsko kampanjo "Ta Coca-Cola je zate!" = Correlation between sociological and psychological impact factors, with customer behaviour and customer engagement behaviour in personalized marketing communication campaign, Share a Coca-Cola : magistrsko delo /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Mujagić, Selvedin. (Author)
Drugi avtorji: Iršič, Matjaž. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [S. Mujagić], 2017 [i. e. 2018]
Teme:
Online dostop:https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=69317
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=69317