Preživljanje prostega časa v dijaškem domu /

Vzgoja je zavestna dejavnost, ki zajema vsa področja življenja, ni pa namenjena samo delu, temveč vsem koristnim možnostim človekovega delovanja, pomeni vsestransko pomoč človekovemu razvoju in družbenemu napredku. Ne more se omejevati le na področje obveznosti, vključuje celovito tudi prosti čas. E...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Starkl, Danica. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Iskanja
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Vzgoja je zavestna dejavnost, ki zajema vsa področja življenja, ni pa namenjena samo delu, temveč vsem koristnim možnostim človekovega delovanja, pomeni vsestransko pomoč človekovemu razvoju in družbenemu napredku. Ne more se omejevati le na področje obveznosti, vključuje celovito tudi prosti čas. Edino otroci imajo pravico do prostega časa, za katerega še niso delali, toda treba je poskrbeti, da se bodo lahko razvijali in dosegli sposobnosti za delo in bogato, koristno doživljanje prostega časa. Starejša generacija nosi globoko odgovornost, da pomaga k polnovredni osamosvojitvi mlajše generacije, do njene resnične svobode, do takega prostega časa otrok, v katerem bodo lahko preizkušali in razvijali igro svojih sil, se samorazvijali in dosegali ustrezno socialno identiteto (Lešnik 1978). Ob uvajanju novosti v domovih potrebujemo znanje, sposobnost in voljo. Posvet vzgojiteljev dijaških domov Slovenije na temo prostega časa je eden od korakov k ciljem, ki smo si jih zastavili v vzgojnem programu za dijaške domove. V referatu, ki sem ga pripravila za posvet, sem zajela: vzgojo za prosti čas v dijaškem domu, načrtovanje in izvedbo aktivnosti v prostem času ter motivacijo dijakov za sodelovanje.
Fizični opis:str. 66-75.
Bibliografija:Bibliografija: str. 75.
ISSN:0352-3233