Značilnosti ocenjevanja znanja v srednjih šolah /

V članku je predstavljena nova (drugačna) kultura preverjanja in ocenjevanja znanja ter izsledki empirične raziskave, ki kažejo na značilnosti ocenjevanja znanja v sredješolski praksi. V prvem delu prispevka so na kratko opisane značilnosti, ki predstavljajo novo kulturo preverjanja in ocenjevanja z...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Ivanuš-Grmek, Milena. (Author), Javornik Krečič, Marija. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Preverjanje in ocenjevanje
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si