Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Udir Mišič, Katja. (Author)
Formato: Livro
Idioma:Slovenian
Publicado em: Škofja Loka, 2009.
Assuntos:
Tags: Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
LEADER 00919nam a2200157 i 4500
001 13323798
003 SI-MaCOB
005 20110407000000.0
008 090722s2009 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a KTFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak 
080 |a 332.1 
100 1 |a Udir Mišič, Katja.   |4 aut 
245 0 0 |a Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije :   |b [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /   |c Katja Udir Mišič.  
260 |a Škofja Loka,   |c 2009. 
500 |a Mednarodna konferenca Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo , Škofja Loka, 17. - 20. junij 2009 (Europe for Citizen's Programme) 
653 0 |a blagovna znamka  |a promocija mesta  |a turizem  |a management