Razvoj vrednostnih kategorij študentov razrednega pouka pri presojanju in ocenjevanju učencev na pedagoški praksi /

Namen raziskave je bil ugotoviti razvitost sposobnosti študentov razrednega pouka za vrednotenje učencev. Zanimale so nas predvsem vrednostne kategorije, ki jih pri vrednotenju uporabljajo v praksi, in vrednotenje z osnovnima kategorijama "dobro-slabo". V raziskavi je sodelovalo 81 študent...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Črčinovič Rozman, Janja. (Author), Fošnarič, Samo. (Author), Brumen, Mihaela. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Pedagoška obzorja
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si