Predmet mentorstvo mladim kemikom - raziskovalcem /

Bistveno vlogo pri odkrivanju, razvijanju in uveljavljanju mladih kemikov - raziskovalcev kakor tudi pri vzgoji bodočih poklicnih raziskovalcev na področju kemijskih dejavnosti imajo učitelji - mentorji. Uveljavljanje metod aktivnega učenja še zlasti informacijsko podprtega raziskovalnega učenja in...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Sikošek, Darinka. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Pedagoška obzorja
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Bistveno vlogo pri odkrivanju, razvijanju in uveljavljanju mladih kemikov - raziskovalcev kakor tudi pri vzgoji bodočih poklicnih raziskovalcev na področju kemijskih dejavnosti imajo učitelji - mentorji. Uveljavljanje metod aktivnega učenja še zlasti informacijsko podprtega raziskovalnega učenja in problemskega pristopa daje učiteljem katerega koli predmeta (tudi kemije) izzivalno priložnost, da se intezivno posvetijo mentorstvu mladih raziskovalcev. Da bi lahko učitelji kemije to mentorstvo kar najbolj učinkovito opravljali, jih je potrebno na to vlogo posebej pripraviti.
As mentors, chemistry teachers play an essential role in detecting, developing and assisting young chemists as researches. Just as important is their support in the education of future professional researches in various activities of chemical interests. Using active learning methods, especially the information supported heuristic and problem solving learning, it is possible for teachers of any subject (chemistry as well) to take up the challenge and devote them selves to the mentorship of young researchers. Chemistry teachers are aware that they need a special training programme to provide them with the necessary experience and skills.
Fizični opis:str. [98]-102.
Bibliografija:Bibliografija: str. 102.
ISSN:0353-1392