Visokošolski učitelj spodbuja problemski pristop poučevanja študentov na Fakulteti za zdravstvene vede = Higher education teacher stimulates students for problem based learning on Faculty of Health Sciences /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Sancin, Dubravka. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Theory, research and practice - the three pillars of contemporary nursing care
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01171naa a2200217 ib4500
001 1421988
003 SI-MaCOB
005 20081008000000.0
008 081008s2008 xv ||||f||||||||| ||slv c
040 |a VZSMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 37.091.3  |2 UDCMRF 2006 
100 1 |a Sancin, Dubravka.   |4 aut 
245 0 0 |a Visokošolski učitelj spodbuja problemski pristop poučevanja študentov na Fakulteti za zdravstvene vede =   |b Higher education teacher stimulates students for problem based learning on Faculty of Health Sciences /   |c Dubravka Sancin.  
246 3 1 |a Higher education teacher stimulates students for problem based learning on Faculty of Health Sciences 
300 |a Str. 324-331.  
504 |a Bibliografija: str. 330-331.  
504 |a Izvleček; Abstract.  
653 0 |a študent  |a patronažna zdravstvena nega  |a predavanje  |a klinične vaje  |a hišni obisk 
653 0 |a student  |a community nursing  |a lecture  |a clinical practice  |a home visit 
773 0 |t Theory, research and practice - the three pillars of contemporary nursing care  |d Jesenice : College of Nursing = Visoka šola za zdravstveno nego, 2008  |w 61351681  |z 9789619198841  |g Str. 324-331