Vodne učne poti v Sloveniji /
Učenci in dijaki spoznavajo nekatere značilnosti voda preko metod posrednega opazovanja v učilnici, medtem ko več aktivnih oblik dela (terensko delo) izvedejo neposredno ob vodnih virih. V marsikateri šoli sicer nimajo ustanovljene "prave" učne poti, vendar pa izvajajo ob vodah različne te...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Prah, Klemen. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Vodne učne poti |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Varovanje vodnih ekosistemov z ekoremediacijami /
od: Vrhovšek, Danijel., et al. -
Vodne učne poti : izobraževanje javnosti za varovanje okolja /
Izdano: (2005) -
Vodne učne poti in njihova vloga v izobraževanju /
od: Vovk Korže, Ana., et al. -
Vodne učne poti - izobraževanje javnosti za varovanje okolja /
od: Vovk Korže, Ana., et al. -
Uresničevanje projekta "Slovenija - vodna učna pot Evrope" na Pedagoški fakulteti v Mariboru /
od: Vovk Korže, Ana.