Pomen interpretativnega branja v 3. triletju osnovne šole : diplomsko delo /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Drugi avtorji: | |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Selnica ob Dravi :
[M. Tergušek],
2005.
|
Serija: | Pedagoška fakulteta, Maribor. Slovenščina
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 00894nam a2200217 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 14444552 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 20100210000000.0 | ||
008 | 060124s2005 xv a f|m |||| ||slv c | ||
040 | |a PEFMB |b slv |c SI-MaIIZ |d PEFMB |e ppiak | ||
080 | |a 82 | ||
100 | 1 | |a Tergušek, Mojca. |4 aut | |
245 | 0 | 0 | |a Pomen interpretativnega branja v 3. triletju osnovne šole : |b diplomsko delo / |c Mojca Tergušek. |
260 | |a Selnica ob Dravi : |b [M. Tergušek], |c 2005. | ||
300 | |a 80 f., [5] f. pril. : |b graf. prikazi ; |c 30 cm. | ||
490 | 0 | |a Pedagoška fakulteta, Maribor. Slovenščina | |
502 | |a Dipl. delo, Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Odd. za slovanske jezike in književnosti, 20060111. | ||
504 | |a Bibliografija: f. 78-79. | ||
653 | 0 | |a branje |a interpretativno branje |a vrste branja |a čustva |a diplomska dela | |
700 | 1 | |a Kordigel Aberšek, Metka. |4 ths | |
700 | 1 | |a Pulko, Simona. |4 oth |