Pomen interpretativnega branja v 3. triletju osnovne šole : diplomsko delo /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Tergušek, Mojca. (Author)
Drugi avtorji: Kordigel Aberšek, Metka. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Selnica ob Dravi : [M. Tergušek], 2005.
Serija:Pedagoška fakulteta, Maribor. Slovenščina
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00894nam a2200217 i 4500
001 14444552
003 SI-MaCOB
005 20100210000000.0
008 060124s2005 xv a f|m |||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
080 |a 82 
100 1 |a Tergušek, Mojca.   |4 aut 
245 0 0 |a Pomen interpretativnega branja v 3. triletju osnovne šole :   |b diplomsko delo /   |c Mojca Tergušek.  
260 |a Selnica ob Dravi :   |b [M. Tergušek],   |c 2005. 
300 |a 80 f., [5] f. pril. :   |b graf. prikazi ;   |c 30 cm.  
490 0 |a Pedagoška fakulteta, Maribor. Slovenščina 
502 |a Dipl. delo, Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Odd. za slovanske jezike in književnosti, 20060111.  
504 |a Bibliografija: f. 78-79.  
653 0 |a branje  |a interpretativno branje  |a vrste branja  |a čustva  |a diplomska dela 
700 1 |a Kordigel Aberšek, Metka.   |4 ths 
700 1 |a Pulko, Simona.   |4 oth