Mladinska književnost v vzgoji in izobraževanju /

Prispevek podaja osnovna teoretična izhodišča o književni, knjižni in knjižnični vzgoji v vrtcu, v osnovni in (deloma) srednji šoli, pri čemer je potrebno opozoriti, da ne posegamo na področje Kurikuluma za vrtce in učnega načrta za slovenščino v osnovni ter srednji šoli, temveč poskušamo predstavit...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Haramija, Dragica. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Učitelj
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Prispevek podaja osnovna teoretična izhodišča o književni, knjižni in knjižnični vzgoji v vrtcu, v osnovni in (deloma) srednji šoli, pri čemer je potrebno opozoriti, da ne posegamo na področje Kurikuluma za vrtce in učnega načrta za slovenščino v osnovni ter srednji šoli, temveč poskušamo predstaviti tiste dejavnosti, povezane s krifigo, ki se izvajajo izven načrtovane jezikovne vzgoje v vrtcu in izven pouka osnovne šole (podaljšano bivanje, knjižnica, dom) ter srednje šole (bralni klubi). Iz navedenega razloga se omejujemo od splošnih, funkcionalnih in izobraževalnih ciljev pouka književnosti in knjižne vzgoje, ki jih predvidevajo Kurikulum za vrtce, Učni načrt za slovenščino v osnovni šoli ter učni načrti za slovenščino v različnih programih srednješolskega izobraževanja. Prikazati želimo torej tiste knjižne dejavnosti, ki lahko (ob načrtno usmerjenih dejavnostih knjižne vzgoje) spodbujajo otrokovo naklonjenost do leposlovnih in informativnih knjig.
Fizični opis:str. 101-113.
Bibliografija:Bibliografija: str. 112.
Summary.
ISSN:1333-1396