Kako učitelj kemije in geografije načrtuje in izvaja ekskurzije s strokovnimi ogledi tehnoloških objektov How a teacher of chemistry and geography plans and realised [!] field trips linked with the visits to technological facilities /

Ekskurzije in strokovne oglede uvrščamo med uveljavljene organizacijske oblike vzgojno-izobraževalnega dela. Skozi načrtovane aktivnosti učenci oziroma dijaki pridobivajo znanja in si razvijajo sposobnosti na sproščen način, saj tekom avtentičnih situacij postajajo težje razumljivi pojmi vizualno bo...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Sikošek, Darinka. (Author)
Format: Software Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Slovenski kemijski dnevi 2006, Maribor, 21. in 22. september 2006
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Ekskurzije in strokovne oglede uvrščamo med uveljavljene organizacijske oblike vzgojno-izobraževalnega dela. Skozi načrtovane aktivnosti učenci oziroma dijaki pridobivajo znanja in si razvijajo sposobnosti na sproščen način, saj tekom avtentičnih situacij postajajo težje razumljivi pojmi vizualno bolj dojemljivi in razumljivi. Za uspešno izvedbo ekskurzij, kakor tudi strokovnih ogledov tehnoloških objektov je vselej potrebna dobra predhodna priprava tako učencev/dijakov kot tudi učitelja, ki mora v fazi načrtovanja zbrati in pregledati različne vire informacij. Metodologija načrtovanja ekskurzij in strokovnih ogledov obsega naslednje faze dela: (1) Predstavitev in opredelitev naravnih in družbeno-geografskih značilnosti regije; (2) Opredelitev in določitev kriterijev izbora in ciljno načrtovanje ekskurzij s strokovnimi ogledi; (3) Izdelava Pisne priprave za geografsko ekskurzijo s strokovnim ogledom, ki vključuje organizacijsko pripravo, vsebinsko in didaktično-metodološko načrtovanje, kakor tudi oblikovanje oglednih nalog; Kot študij primera za predstavitev omenjene metodologije je izbrano območje Strojne, Kozjaka in Pohorja in tehnološki objekt SŽ-Metal Ravne d.o.o.
The professional excursions and visits of technological plants are classified as an established organisational forms of education. Through planned activities learners acquire knowledge and develop their skills in a relaxing manner, because in authentic situations complicated concepts become visual and therefore much more comprehensible and understandable. Successful execution of excursions as well as professional visits of technological plants always demands a careful preparation of both learners and teachers, who must gather and examine various sources of information. The methodology of planning professional excursions and visits of technological plants has the following stages: 1) Presentation and definition of natural and social-geographical characteristics of an ndividual region; 2) Definition and determination of criteria for choosing and planning objectives of the cursionsas well as professional visits of technological plants; 3) Elaboration of a written preparation (Iesson plan) for a geographical excursion with a professional visit, which includes organizational plan, content and didactic-methodological outline as well as a formation of tasks designed for the visit. As a case study of the above mentioned methodology serve regions of Strojna, Kozjak and Pohorje as well as the technological plant SŽ-Metal Ravne d.o.o (Slovene lronworks -Metal Ravne d.o.o.).
Fizični opis:12 f.
Bibliografija:Bibliografija: f. 12.
ISBN:8643507938