Primerjava rezultatov testiranja motoričnih sposobnosti učenk in učencev športnih in nešportnih oddelkov od 1. do 4. razreda osnovne šole = Comparison of motor abilities testing of students in sport oriented and ordinary classes (from 1st to 4th year of primary school) /

V raziskavi spremljam otroke, rojene leta 1988. Ob vpisu v 1. razred osnovne šole (1995) sem za formiranje športnega oddelka opravil testiranje njihovih motoričnih sposobnosti. Športni oddelek je imel ob rednih treh urah športne vzgoje, ki jih je vodila razred na učiteljica, še dve dodatni uri, kate...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Muhič, Miran. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Otrok v gibanju
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 03301naa a2200229 ib4500
001 15136008
003 SI-MaCOB
005 20080206000000.0
008 070125s2000 xv ||||f||||||||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 796/799 
100 1 |a Muhič, Miran.   |4 aut 
245 0 0 |a Primerjava rezultatov testiranja motoričnih sposobnosti učenk in učencev športnih in nešportnih oddelkov od 1. do 4. razreda osnovne šole =   |b Comparison of motor abilities testing of students in sport oriented and ordinary classes (from 1st to 4th year of primary school) /   |c Miran Muhič.  
246 3 1 |a Comparison of motor abilities testing of students in sport oriented and ordinary classes (from 1st to 4th year of primary school) 
300 |a Str. 219-224.  
504 |a Bibliografija: str. 224.  
520 |a V raziskavi spremljam otroke, rojene leta 1988. Ob vpisu v 1. razred osnovne šole (1995) sem za formiranje športnega oddelka opravil testiranje njihovih motoričnih sposobnosti. Športni oddelek je imel ob rednih treh urah športne vzgoje, ki jih je vodila razred na učiteljica, še dve dodatni uri, kateri je vodil športni pedagog ob asistenci razredne učiteljice. Ostali učenci so imeli samo tri ure športne vzgoje na teden pod vodstvom razredne učiteljice, kot določa učni načrt. Vpliv vsakodnevne športne vadbe v okviru rednih ur športne vzgoje sem najlažje preverjal z rezultati vsakoletnega testiranja za športnovzgojni karton. Razlike v nivoju motoričnih sposobnosti med športnim oddelkom z dvema dodatnima urama športne vzgoje na teden (eksperimentalna skupina) in oddelkoma z rednimi tremi urami športne vzgoje na teden (kontrolna skupina) so dokaz, da je vsakodnevno usmerjeno gibanje (športna vadba) otrok smiselno in potrebno. Ne samo za telesni razvoj. Ker, ko je otrok v gibanju, sprejema in oddaja dražljaje z vsemi čutili. 
520 |a The research focuses on the children born in 1988. In order to form a sport oriented class I tested their motor abilities when they enrolled in 1st class in 1995. Besides 3 regular lessons of P.E., a sport oriented class had 2 additional lessons, taught by a sports teacher together with a primary teacher's assistance. On the other hand, the rest of the children had only 3 lessons of P.E. weekly, which were taught by a primary teacher as prescribed in the school's curriculum. During regular P.E. lessons I examined the influence of daily sports activities with the annual testing for the P.E. test. Different levels of motor abilities between the sport oriented class (an experimental group with 5 lessons weekly) and two ordinary classes (a control group with 3 regular lessons of P.E. weekly) have proved that children's daily sports activities (P.E.) are sensible and vital. Children do not develop only physically, but when in motion they respond with all their senses. 
653 0 |a šport  |a športna vzgoja  |a otroci  |a motorika  |a motorične sposobnosti  |a testiranja  |a osnovna šola 
653 0 |a sports  |a physical education  |a children  |a motor abilities  |a motor skills  |a testing  |a primary education 
773 0 |a Mednarodni znanstveni posvet Otrok v gibanju (1 : 2000 : Gozd - Martuljek)  |t Otrok v gibanju  |d Ljubljana : Pedagoška fakulteta, 2000  |w 109535488  |z 8677350462  |g Str. 219-224