Kako starši doživljajo vzgojo v družini : vzgojni stili v družini danes /
Prispevek osvetljuje problematiko vzgojnih stilov v družini z vidika staršev. Predstavljena so teoretična izhodišča o vzgojnih stilih v družini ter povezanost kakovosti družinskega okolja s kakovostjo vrtca in otrokovim razvojem. Osrednji del je namenjen empirični raziskavi, v kateri smo proučevali...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Sodobna pedagogika |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Izvleček: | Prispevek osvetljuje problematiko vzgojnih stilov v družini z vidika staršev. Predstavljena so teoretična izhodišča o vzgojnih stilih v družini ter povezanost kakovosti družinskega okolja s kakovostjo vrtca in otrokovim razvojem. Osrednji del je namenjen empirični raziskavi, v kateri smo proučevali vzgojne stile v družini V raziskavo smo vključili starše otrok, ki so v šolskem letu 2005/06 obiskovali peti razred osnovne šole (n = 90). Rezultati analize kažejo, da je bila večina vprašanih staršev deležna avtokratske vzgoje, med vprašanimi starši pa danes prevladuje demokratični vzgojni stil. The article elucidates the issues of educational styles in the family from the parents' perspective. It presents the theoretical starting points concerning educational styles in the family and the connection between the quality of the family environment and the quality of the kindergarten and a child's development. The central part is dedicated to empirical research examining educational styles in the family. The research involved the parents of children who went to the fifth grade of primary school in the 2005/2006 school year (n = 9O). The results of the analysis show that most of the respondent parents received autocratic education, While they themselves prevailingly use a democratic educational style. |
---|---|
Fizični opis: | str. 182-195. |
Bibliografija: | Bibliografija: str. 194. Povzetek ; Abstract. |
ISSN: | 0038-0474 |