Vodenje tračnih transporterjev po konkavnih krivinah : specialistično delo /
Transport sipkega materiala v PREMOGOVNIKU VELENJE poteka s tračnimi transporterji širin od 650 mm do 1400 mm. Ker je postalo pridobivanje premoga zahtevnejše, so proge, kjer poteka transport sipkega materiala, dostikrat speljane s konkavnimi krivinam. Na teh krivinah se pojavljajo težave pri zagonu...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Drugi avtorji: | |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[B. Trebičnik],
2011.
|
Teme: | |
Online dostop: | http://dkum.uni-mb.si/Dokument.php?id=27775 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Izvleček: | Transport sipkega materiala v PREMOGOVNIKU VELENJE poteka s tračnimi transporterji širin od 650 mm do 1400 mm. Ker je postalo pridobivanje premoga zahtevnejše, so proge, kjer poteka transport sipkega materiala, dostikrat speljane s konkavnimi krivinam. Na teh krivinah se pojavljajo težave pri zagonu transporterja, saj se trak praznega tračnega transporterja včasih dvigne do stropa proge, kar predstavlja varnostni problem. Do sedaj se je omenjeni problem reševal z dvema transporterjema, kar zaradi podvajanja pogonskih sklopov predstavlja slabost zaradi vzdrževanja in obratovanja. V specialističnem delu bo predstavljenih več možnih rešitev vodenja tračnih transporterjev s poudarkom na vmesnem presipu. Le te so ovrednotene s preračunom po standardu ISO 5048. Glede na zahteve po učinkovitem vzdrževanju in potrebni manjši moči pogonskega sklopa je izbrana najustreznejša rešitev, ki se navezuje na samostojni tračni transporter z vmesnim presipom. Transportation of bulk materials in the PREMOGOVNIK VELENJE coal mine held thebelt conveyor widths from 650 mm to 1400 mm. Because coal mining has becomemore complex, the lines where bulk material transport takes place, oftenbaffled by concave curves. In these curves there are problems with starting the conveyor, since the empty rubber conveyor lift, sometimes to the ceiling line, it also represents a safety problem. So far, this has settled with two band conveyors, which the duplication power train represents a weakness for maintenance and operation. The specialistic task will be presented several possible solutions with emphasis on intermediate discharge. This are evaluated by adjusting the ISO 5048 standard. Depending on the requirements for effective maintenance and required less power the drive trainis the most appropriate solution, which attaches to a belt conveyor with independent intermediate discharge. |
---|---|
Opis knjige/članka: | Mentor Iztok Potrč, somentor Tone Lerher. |
Fizični opis: | IX, 60 str., [5] pril. : ilustr. ; 30 cm. |
Bibliografija: | Bibliografija: str. 59. Povzetek ; Abstract. |