Bralno razumevanje in pojmovna mapa v 4. in 5. razredu devetletne OŠ : diplomsko delo /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Horvat, Janja, 1984- (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Ropič, Marija. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[J. Horvat],
2008.
|
Teme: |
razredni pouk
> branje
> razumevanje
> ravni
> strategije
> pojmovne mape
> vrste branja
> diplomska dela
|
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Učenci petega razreda berejo neumetnostno besedilo in ga razčlenijo : diplomsko delo /
od: Thaler, Eva.
Izdano: (2009) -
Pojmovna mapa pred branjem in po branju v drugem razredu osnovne šole : diplomsko delo /
od: Pleh, Mateja.
Izdano: (2012) -
Učinki tehnik branja na razumevanje prebranega v drugem razredu devetletne osnovne šole : zaključno delo /
od: Škrabl, Nastja.
Izdano: (2015) -
Pojmovna mapa in branje neumetnostnega besedila v četrtem razredu osnovne šole : diplomsko delo /
od: Kosi, Zdenka, 1952-
Izdano: (2004) -
How can drawing concept maps improve students' understanding of intermolecular forces /
od: Žarić, Kornelia., et al.