Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda-hlač za nosečnice : [diplomsko delo visokošolskega študija] /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Jeretina, Veronika. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Bunc, Mirko. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Domžale :
[V. Jeretina],
1986.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda-avtomobilski žaromet : [diplomsko delo visokošolskega študija] /
od: Kobal, Rajko.
Izdano: (1988) -
Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda, preparata proti prehladnim obolenjem in gripi : diplomsko delo visokošolskega študija /
od: Berus, Jože.
Izdano: (1993) -
Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda - video kasetofona : diplomsko delo [visokošolskega študija] /
od: Oven, Alojz.
Izdano: (1984) -
Marketinški pristop k razvijanju novega proizvoda - LCD prikazalniki s tekočimi kristali : [diplomsko delo visokošolskega študija] /
od: Bihar, Josip.
Izdano: (1987) -
Marketinški pristop k razvoju novega proizvoda "Silažni kombajn SK-40" : diplomsko delo visokošolskega študija /
od: Kobal, Jože.
Izdano: (1989)