Priložnosti za vnašanje sodobnih znanstvenih dognanj v pouk osnovnošolske fizike /
Sodobna didaktika stremi k uvajanju vsebin z interdisciplinarnim pristopom, kar je dobra priložnost za izobraževanje tudi o fizikalno-ekoloških vprašanjih. Tako je na primer področje pridobivanja električne energije iz obnovljivih in neobnovljivih virov tesno povezano z vprašanjem odnosa do okolja i...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Repnik, Robert. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
IV. mednarodno znanstveni posvet na temo Ekologija za boljši jutri, od 25. 3. do 27. 3. 2009 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Priložnosti za vnašanje sodobnih znanstvenih dognanj v pouk osnovnošolske fizike /
od: Repnik, Robert., et al. -
Uspešnost tradicionalnih učnih metod pri vnašanju sodobnih znanstvenih dognanj v osnovnošolski pouk fizike : doktorska disertacija /
od: Repnik, Robert.
Izdano: (2012) -
Interdisciplinarity in education /
od: Aberšek, Boris. -
Interdisciplinary teaching /
od: Kukovec, Melita. -
Interdisciplinary approach to the awareness of environmental issues among primary school pupils
od: Herzog, Jerneja.