Aktivnejša vloga učencev pri pouku spoznavanja okolja /
S kurikukularno prenovo osnovne šole v Sloveniji (1998) je večje spremembe doživel tudi predmet spoznavanja narave in družbe in to tako na konceptualni in didaktični ravni. Preimenoval se je v predmet spoznavanja okolja in se poučuje v prvih treh razredih. Učni načrt za spoznavanje okolja, ki je kon...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Online dostop: | http://www2.arnes.si/~ljzpds1/confUKR/ARTICLES/Book%2030%20november.pdf |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Osvita: problemi ta perspektivi |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: