Ali bi številčna ocena v 3. razredu osnovne šole olajšala prehod v drugo triletje? : magistrsko delo /

V magistrskem delu smo pisali o opisni in številčni oceni ter raziskovali, kakšen je pomen opisne oziroma številčne ocene. V teoretičnem delu smo definirali preverjanje in ocenjevanje znanja, opisali opisno in številčno oceno ter osvetlili prehod na številčno oceno. Predstavljeno je še ocenjevanje z...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Vezovišek, Maja. (Author)
Drugi avtorji: Pšunder, Majda. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [M. Vezovišek], 2009.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si