Ali bi številčna ocena v 3. razredu osnovne šole olajšala prehod v drugo triletje? : magistrsko delo /
V magistrskem delu smo pisali o opisni in številčni oceni ter raziskovali, kakšen je pomen opisne oziroma številčne ocene. V teoretičnem delu smo definirali preverjanje in ocenjevanje znanja, opisali opisno in številčno oceno ter osvetlili prehod na številčno oceno. Predstavljeno je še ocenjevanje z...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Drugi avtorji: | |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[M. Vezovišek],
2009.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: