Razvoj naravoslovnih kompetenc pri medpredmetnem povezavanju [!] tehnike z naravoslovnimi predmeti /

Poučevanje je zapleten splet uporabljenih učnih metod, tehnik in oblik, ki jih učitelj izbira za doseganje zahtevanih učnih ciljev. Zaporedje in kombinacijo učnih metod, tehnik ter oblik imenujemo strategija poučevanja - izbira le-te ni predpisana, saj je učitelj v razredu avtonomen. Prav ta izbira...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Ploj Virtič, Mateja. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Strategije poučevanja za razvoj naravoslovnih kompetenc
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si