Razvoj naravoslovnih kompetenc pri medpredmetnem povezavanju [!] tehnike z naravoslovnimi predmeti /
Poučevanje je zapleten splet uporabljenih učnih metod, tehnik in oblik, ki jih učitelj izbira za doseganje zahtevanih učnih ciljev. Zaporedje in kombinacijo učnih metod, tehnik ter oblik imenujemo strategija poučevanja - izbira le-te ni predpisana, saj je učitelj v razredu avtonomen. Prav ta izbira...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Strategije poučevanja za razvoj naravoslovnih kompetenc |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: