Kako s strategijami aktivnega poučevanja in učenja do udejanjanja in usvajanja naravoslovnih, posebej kemijskih kompetenc /

Izhajajoč iz sodobne opredelitve aktivnega učenja, naj bi bila kompetentnost učiteljev kemije razumljena kot usposobljenost za uspešno in učinkovito razvijanje naravoslovnih, kemijskih kompetenc pri učencih in dijakih. Te kompetence obsegajo ustvarjanje znanja in usvajanje miselnih spretnosti ter pr...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Sikošek, Darinka. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Strategije poučevanja za razvoj naravoslovnih kompetenc
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si