Kako s strategijami aktivnega poučevanja in učenja do udejanjanja in usvajanja naravoslovnih, posebej kemijskih kompetenc /
Izhajajoč iz sodobne opredelitve aktivnega učenja, naj bi bila kompetentnost učiteljev kemije razumljena kot usposobljenost za uspešno in učinkovito razvijanje naravoslovnih, kemijskih kompetenc pri učencih in dijakih. Te kompetence obsegajo ustvarjanje znanja in usvajanje miselnih spretnosti ter pr...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Strategije poučevanja za razvoj naravoslovnih kompetenc |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: