Theory and practice of experimental learning of the future preschool teachers in Slovenia /

The present article illustrates the problem of a hidden curriculum in kindergartens. It is presented as an important part of the overt curriculum. The empathy of kindergarten teachers is shown within the scope of a hidden curriculum. The second part discusses the results of the research on empathy o...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Lepičnik-Vodopivec, Jurka. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:English
Teme:
Online dostop:http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2012/e-pedagogium_2-2012.pdf
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: e-Pedagogium
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2012/e-pedagogium_2-2012.pdf