Zgodnje učenje in poučevanje naravoslovja z raziskovalnim pristopom = Inquiry-based early science teaching and learning /
V prispevku so predstavljena in kritično ovrednotena znanstvena spoznanja s področja zgodnjega učenja in poučevanja naravoslovja, temelječega na dejavnostih, ki otroku omogočajo aktivno vključevanje. Raziskovalni didaktični sistem pouka, ki temelji na reševanju problemov, lahko označimo kot eno teme...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Petek, Darija. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Revija za elementarno izobraževanje |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Zgodnje naravoslovje in tehnika v didaktični interakciji = Early natural sciences and technics in didactic interaction /
od: Repnik, Robert., et al. -
Raziskovalno učenje v vrtcu : diplomsko delo /
od: Leskovar, Nataša.
Izdano: (2015) -
Poučevanje in učenje programiranja v kemijski tehniki /
od: Krajnc, Majda. -
Zgodnje uvajanje književnega pouka v poučevanje dodatnega jezika /
od: Kondrič Horvat, Vesna., et al. -
Zgodnje uvajanje otrok v računalništvo - logo = Early introduction of childrens in to computing science - logo /
od: Gerlič, Ivan.