Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji = Frequency of using ICT in teaching geography in Slovenia /

V članku je predstavljen kratek pregled vključevanja in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji v zadnjih dvajsetih letih. Izhodišča in nameni analiziranih raziskav niso bili enotni, zato smo v prispevku predstavili izbrane pomembnejše rezultate, ki procesno...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Jesenek Bračko, Petra, 1978- (Author), Kolnik, Karmen. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Revija za elementarno izobraževanje
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 03258naa a2200265 ib4500
001 19843592
003 SI-MaCOB
005 20130508000000.0
008 130508s2013 xv a f||||||||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 910.1  |2 UDCMRF 2006 
100 1 |a Jesenek Bračko, Petra,   |d 1978-   |4 aut 
245 0 0 |a Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji =   |b Frequency of using ICT in teaching geography in Slovenia /   |c Petra Jesenek Bračko, Karmen Kolnik.  
246 3 1 |a Frequency of using ICT in teaching geography in Slovenia 
300 |a str. 91-104 :   |b Tabele. 
500 |a Besedilo v slov. 
504 |a Bibliografija: str. 104.  
504 |a Povzetek ; Abstract.  
520 |a V članku je predstavljen kratek pregled vključevanja in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji v zadnjih dvajsetih letih. Izhodišča in nameni analiziranih raziskav niso bili enotni, zato smo v prispevku predstavili izbrane pomembnejše rezultate, ki procesno kažejo stanje uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije. Predstavljeni so tudi pomembnejši projekti, ki so od leta 1994 dalje vplivali na uvajanje tehnologije v sam vzgojno-izobraževalni proces ter digitalno opismenjevali tako učitelje kot učence. Osrednji del članka je namenjen predstavitvi rezultatov v letu 2010 izvedene raziskave o opremljenosti geografskih učilnic in rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije. V raziskavi so analizirana mnenja učiteljev geografije o pogostosti uporabe le-te pri pripravi in izvedbi pouka geografije. Anketirani so razmišljali o vzrokih in lastni usposobljenosti za njeno uporabo ter vrstah usposabljanj, ki so jih bili deležni. 
520 |a This article presents an analysis of expert sources and gives an overview of the integration of ICT in teaching geography in Slovenia. It presents the main results of different studies, which show representative usage of ICT in geography lessons. The studies included herein were carried out by individuals as well as by state educational institutions. The article highlights, among other things, some major projects since 1994, which have had a significant influence on the introduction of technology in the educational process and on teachers' and students' digital literacy. The core of the article presents the results of a 2010 survey on equipment of geography classrooms and the use of ICT in geography lessons in Slovenian schools. We looked into the opinions of geography teachers about the frequency of using information and communication technologies in geography lessons in Slovenia. The respondents also discussed the possible reasons for rare usage of ICT and their qualification for actively using ICT in teaching. 
653 0 |a informacijsko-komunikacijska tehnologija  |a IKT  |a geografija  |a učitelji  |a opremljenost  |a uporaba 
653 0 |a information and communication technology  |a ICT  |a geography  |a teachers  |a equipment  |a usage 
700 1 2 |a Kolnik, Karmen.   |4 aut 
773 0 |t Revija za elementarno izobraževanje  |b [Tiskana izd.]  |d Maribor : Pedagoška fakulteta, 2008-  |x 1855-4431  |g Letn. 6, št. 1 (apr. 2013), str. 91-104