Biology students' teacher opinions about the integration of ICT into the learning and teaching process

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Špernjak, Andreja. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:English
Teme:
Online dostop:http://dx.doi.org/10.12959/issn.1855-0541.IIASS-2014-no2-art08
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Innovative issues and approaches in social sciences
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01187naa a2200277 ib4500
001 20604168
003 SI-MaCOB
005 20140616000000.0
006 m||||fo||d||||||||
007 cr||||
008 140616s2014 xv ||||fo|||||||| ||eng c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b eng 
080 |a 37.091.3  |2 UDCMRF 2011 
100 1 |a Špernjak, Andreja.   |4 aut 
245 0 0 |a Biology students' teacher opinions about the integration of ICT into the learning and teaching process   |h [Elektronski vir] /   |c Andreja Špernjak.  
256 |a El. članek.  
300 |a str. 121-134. 
500 |a Nasl. z nasl. zaslona.  
500 |a Opis vira z dne 16. 6. 2014.  
504 |a Bibliografija: str. 131-134.  
504 |a Abstract.  
653 0 |a vzgoja in izobraževanje  |a informacijsko-komunikacijska tehnologija  |a IKT  |a študije po spolu 
653 0 |a education  |a information and communication technology  |a ICT  |a gender studies 
773 0 |t Innovative issues and approaches in social sciences  |d Ljubljana : Slovensko društvo za inovativno politologijo, 2008-  |x 1855-0541  |g Vol. 7, no. 2 (2014), str. 121-134 
856 4 0 |u http://dx.doi.org/10.12959/issn.1855-0541.IIASS-2014-no2-art08