Collaborating to compete : using strategic alliances and acquisitions in the global marketplace /
Shranjeno v:
Drugi avtorji: | Bleeke, Joel. (Editor), Ernst, Ernst. (Editor) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | English |
Izdano: |
New York [etc.] :
Wiley,
1993.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Strategija trženja mednarodnega podjetja BENCKISER v Sloveniji : diplomsko delo /
od: Ornik, Maja.
Izdano: (1995) -
Global strategic management : the essentials /
od: Vernon-Wortzel, Heidi.
Izdano: (1991) -
Total global strategy : managing for worldwide competitive advanatage /
od: Yip, George S.
Izdano: (1992) -
Global marketing management : a strategic perspective /
od: Toyne, Brian.
Izdano: (1989) -
Strategije vstopa podjetja ETI d.d. na tuja tržišča = Business entry strategies for foreign markets of ETI d.d. company : diplomsko delo /
od: Rozina, Jošt.
Izdano: (2012)