Vegetarijanstvo in odnos do živali med učitelji prve triade : diplomsko delo /

Namen raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri je razširjeno vegetarijanstvo med učitelji prve triade, kakšen je učiteljev odnos do živali, zakaj se, če se, odločajo za živali v razredu, kako se učitelji soočajo s predsodki do živali, kakšen je učiteljev odnos do vseh živih bitij in kakšne so vre...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Svenšek, Špela. (Author)
Drugi avtorji: Gartner, Smiljana. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [Š. Svenšek], 2016.
Teme:
Online dostop:https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=57828
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 03570nam a2200289 i 4500
001 22257416
003 SI-MaCOB
005 20160607000000.0
008 160607s2016 xv af f|m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 373.3  |2 UDCMRF 2011 
080 |a 37.014  |2 UDCMRF 2011 
100 1 |a Svenšek, Špela.   |4 aut 
245 0 0 |a Vegetarijanstvo in odnos do živali med učitelji prve triade :   |b diplomsko delo /   |c Špela Svenšek.  
260 |a Maribor :   |b [Š. Svenšek],   |c 2016. 
300 |a 89 f., [6] f. pril. :   |b ilustr. ;   |c 30 cm.  
500 |a Mentor Smiljana Gartner.  
502 |a Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk, 20160526.  
504 |a Bibliografija: f. 86-89.  
504 |a Povzetek ; Abstract.  
520 |a Namen raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri je razširjeno vegetarijanstvo med učitelji prve triade, kakšen je učiteljev odnos do živali, zakaj se, če se, odločajo za živali v razredu, kako se učitelji soočajo s predsodki do živali, kakšen je učiteljev odnos do vseh živih bitij in kakšne so vrednote učiteljev. Raziskava je bila opravljena na vzorcu 200 učiteljev, v starosti od manj kot 30 do več kot 50 let, s pomočjo anketnega vprašalnika. Ugotovitve raziskave kažejo, da je večina anketiranih učiteljev vsejedcev, število vegetarijancev, veganov in presnojedcev, pa ni zanemarljivo majhno. Pri nekaterih odgovorih je prišlo do razhajanj in ravno način prehranjevanja, pri nekaterih odgovorih, vpliva na mnenje, ki so ga učitelji podali. Z raziskavo se je tudi pokazalo, da ne glede na to, kakšen je učiteljev način prehranjevanja, se ne dopušča grdega ravnanja z živalmi in naravo. Učitelji se zavedajo, da so učencem zgled in kot takšni skušajo najbolj pravilno ravnati v vsakodnevnih situacijah. Čeprav se diplomsko delo usmerja predvsem v pravice živali in vegetarijanstvo, je tematika predstavljena iz različnih zornih kotov zaradi boljšega ujemanja pomembnosti obravnavane teme. 
520 |a The purpose of the study was to determine the extent to which vegetarianism is widespread among teachers of the first triad of primary school, teachers' attitudes to animals, if so, why they choose to have animals in the classroom, how they deal with prejudice toward animals, what are the teachers' attitudes to all living beings and what are their values. The study was conducted on a sample of 200 teachers, aged less than 30 to more than 50 years, using a questionnaire. The findings show that the majority of the interviewed teachers are omnivores, but the number of vegetarians, vegans and raw vegans is not negligible. Some answers differ, because they were influenced by the teachers' eating habits. The survey has also shown that no matter what the teacher's diet, the maltreatment of animals and nature is not acceptable. The teachers are aware that they set an example to the pupils, and as such, try to handle everyday situations in the best possible way. Although the study focuses primarily on animal rights and vegetarianism, the topic is presented from different angles in order to better match the importance of the subject. 
653 0 |a učitelji  |a vegetarijanstvo  |a pravice živali  |a odnos do živali  |a živali v razredu  |a vpliv živali na ljudi  |a diplomska dela 
653 0 |a teachers  |a vegetarianism  |a animal rights  |a attitued to animals  |a animals in the classroom  |a effects of animals on humans  |a theses 
700 1 |a Gartner, Smiljana.   |4 ths 
856 4 1 |u https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=57828 
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak