Refleksije učiteljev ob poskusnem izvajanju CLIL-a v prvih treh razredih osnovne šole
V prispevku predstavljamo rezultate kvalitativne vsebinske analize, ki je nastala na vzorcu (N = 92) refleksij razrednih učiteljev in učiteljev tujih jezikov po dodatnem izpopolnjevanju s področja zgodnjega poučevanja tujih jezikov. Refleksije zadevajo poskusno izvajanje po pristopu CLIL (Content an...
Shranjeno v:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Online dostop: | http://www.ris-dr.si/data/attachment/b70158055ed1d6180d8028abe679b0c239c372c5/1473060398Znanstvena_monografija_NOVODOBNI_IZZIVI_DRU_BE.pdf |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Novodobni izzivi družbe |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: