Refleksije učiteljev ob poskusnem izvajanju CLIL-a v prvih treh razredih osnovne šole

V prispevku predstavljamo rezultate kvalitativne vsebinske analize, ki je nastala na vzorcu (N = 92) refleksij razrednih učiteljev in učiteljev tujih jezikov po dodatnem izpopolnjevanju s področja zgodnjega poučevanja tujih jezikov. Refleksije zadevajo poskusno izvajanje po pristopu CLIL (Content an...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Rajšp, Martina. (Author), Lipavic Oštir, Alja. (Author), Lipovec, Alenka. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Online dostop:http://www.ris-dr.si/data/attachment/b70158055ed1d6180d8028abe679b0c239c372c5/1473060398Znanstvena_monografija_NOVODOBNI_IZZIVI_DRU_BE.pdf
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Novodobni izzivi družbe
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

http://www.ris-dr.si/data/attachment/b70158055ed1d6180d8028abe679b0c239c372c5/1473060398Znanstvena_monografija_NOVODOBNI_IZZIVI_DRU_BE.pdf