Principles of services marketing /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Palmer, Adrian. (Author)
Format: Knjiga
Jezik:English
Izdano: London [etc.] : McGraw-Hill International, 1994.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00733cam a2200157 i 4500
001 2266652
003 SI-MaCOB
005 19950613000000.0
008 950424s1994 xxka ||p |||| ||eng c
020 |a 0077077466 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
100 1 |a Palmer, Adrian.   |4 aut 
245 0 0 |a Principles of services marketing /   |c Adrian Palmer.  
260 |a London [etc.] :   |b McGraw-Hill International,   |c 1994. 
300 |a XVI, 345 str. :   |b graf. prikazi ;   |c 25 cm.  
653 0 |a marketing  |a trženje  |a management  |a človeški kapital  |a človeški potencial  |a storitve  |a kvaliteta  |a promocija  |a servisi  |a tržna analiza  |a tržne raziskave  |a industrijska organizacija  |a proizvodi  |a cene  |a strategija trženja  |a strateško planiranje  |a mednarodno trženje